Mi az, amire egy családi tengerparti nyaralás során szükség van?

Mi az, amire egy családi tengerparti nyaralás során szükség van?

Itt a nyár, már csak hetek, néhány esetben napok választanak el minket attól, hogy elinduljon a családi tengerparti nyaralás. Egy pár napos kiruccanásra is rengeteg holmit kell magunkkal vinni, de ha 2 vagy több hétre indulunk, akkor már több bőröndre is szükség lesz. Alaposan meg kell tervezni, hogy mégis mit viszünk magunkkal.

A családi tengerparti nyaralás a cégek számára is jó lehetőséget biztosít

Már önmagában az is nagy előny, ha megnézzük a tengerpart, nyaralás kategóriában található termékeket. Felmerülhet a kérdés, hogy ezeket miért érdemes használni? A promóciós termékeknek már több évtizedes hagyománya van. Valószínűleg mindenki kapott már céges logóval ellátott tollat, noteszt vagy egy különleges eseményen szerzett egy egyedi bögrét, tornazsákot, táskát. Ma már a tengerparton, strandon használatos eszközöket, kiegészítőket is felvértezhetjük saját emblémával, grafikával.

Jobb választás lehet hosszú távon, mint a klasszikus bögre vagy toll. Egyrészt azért, mert szakítunk a sablonos megoldásokkal és valami különlegeset adunk, ami nem szokványos. Másrészt a nyári szezonhoz tökéletesen fognak illeszkedni, és garantáltan előkerülnek majd a nyaraláson. Pozitív élmények fognak társulni például egy egyedi strandmatrachoz, ami tovább növeli az értékét, sikerességét az egész promóciónak.

Számtalan alapanyag közül lehet választani. Érdemes a legalapvetőbb apróságok között kezdeni a válogatást. Ilyen például egy látványos, minőségi legyező, amin többféle grafikát el lehet helyezni. Természetesen emellett elérhetőek még strandtörölközők, strandszék, strandtáska, felfújható tárgyak, napszemüveg, strandjátékok és a hűtőtáska sem maradhat ki, amiben minden eszközt, kiegészítőt elhelyezhetünk.

Mikor érdemes elindítani a promóciós kampányt?

Annak ellenére, hogy már június van, még semmivel sem vagyunk elkésve. A legtöbb családi tengerparti nyaralás csak ezután fog elindulni. A saját kollégák és vásárlók alapján is tájékozódhatunk, hogy ki mikor indul el szabadságra. Ebből ki lehet következtetni, hogy mikorra időzítsük a következő promóciós kampányt. Előkészíthetünk egy egyedi júliusi vagy augusztusi reklámot. Minden vásárláshoz adhatunk egy apróságot, például az említett legyezőt vagy logózott napszemüveget.

A kampányok tervezése során gyakran felmerül a kérdés, hogy mégis kit érdemes célozni. Ki legyen a célközönség? Ez természetesen függ attól is, hogy pontosan mennyi és milyen eszközöket néztünk ki reklámajándéknak.

A strandpárna viszonylag kicsi, praktikus kiegészítőnek számít, így nagy tételben vásárolhatunk be belőle és azt osztogathatjuk bárkinek. Ha a munkatársak szerepelnek a célpontok között, akkor egy nagyobb ajándékcsomagot is összeállíthatunk.

Hol és mikor adhatjuk át az ajándékokat?

Nincs szükség különleges alkalomra, hogy reklámajándékokat osztogassunk. Feldobhatunk egy szürke hétköznapot, de akár egy céges rendezvényen, sportnapon, futóversenyen is átadhatjuk őket. Egy csapatépítő is tökéletes alkalmat biztosít az ajándékozásra. Ha tudjuk, hogy valaki szabadságra megy a következő héten, akkor még előtte pár nappal meglephetjük egy egyedi csomaggal.

webáruházunk kínálatában számtalan lehetőség közül lehet válogatni. Egyszerűen fel lehet építeni egy hatékony promóciós kampányt. A nyári reklámajándékokat is pár nap alatt beszerezhetjük.

Jun 12, 2024 Zefi

Legutóbbi Blog bejegyzések