UV-szűrős szemüveg reklámajándéknak: biztos jó választás?

UV-szűrős szemüveg reklámajándéknak: biztos jó választás?

Ma már több ezer termék szolgálhat promóciós termékként. A nyári időszak vége felé is választhatunk olyat, ami ehhez az évszakhoz illeszkedik, pláne, hogy a szezon most már szeptember végéig is tarthat. Az UV-szűrős szemüveg rengeteg előnnyel rendelkezik és még divatos is.

Az UV-szűrős szemüveg szerepe a promóciós kampányban

minőségi napszemüvegek kínálatában könnyedén találhatunk olyan kialakítást, ami UV-szűrővel is rendelkezik. Nyáron a UV-sugárzás nagy veszélyt jelent. A bőrünket ilyenkor naptejjel védjük, de a szemünket nem tudjuk krémmel védeni, legalábbis még nem elérhető ilyen változat, így jobb, ha ezzel nem is kísérletezünk. Ebben az esetben nincs más megoldás, egy napszemüvegre lesz szükség. Ma már UV-szűrős szemüveg szinte bárhol elérhető, mindenki kedveli őket, kicsik és nagyok, hölgyek és urak egyaránt viselik ezeket.

Uniszex és kortalan, ami könnyedén elfér bárhol és tökéletes kiegészítője lehet a ruházatunknak vagy a fürdőruhának. Kell ennél több egy promóciós terméktől? Nem hiába vannak olyan reklámajándékok, amelyek egyszerűen nem tudnak kimenni a divatból. Ezek közé tartoznak a tollak, a bögrék és a napszemüvegek is. Mindenki használja őket, mindig jól jön egy tartalék vagy új változat, és olykor (sajnos) még fogyóeszköznek is számítanak. Valószínűleg mindenkinek volt már olyan napszemüvege, ami egy óvatlan mozdulat miatt eltört vagy éppen strandröplabda közben találta el a labda.

Ilyen esetben nincs más teendő, szükség van egy újra. Vagy előveszünk egy tartalékot, ha van, vagy irány a legközelebbi ajándékbolt. Ez tökéletes lehetőséget ad a vállalkozások számára, hogy az UV-szűrős szemüveg legyen a következő reklámajándék, amit az ügyfeleknek osztogatni fog. Garantáltan használni fogják a mindennapokban, nem pedig valahol a szekrény mélyén (vagy a kukában) fogja végezni.

Önmagában is lehet osztogatni, de akár egy kisebb-nagyobb ajándékcsomag részeként is adhatjuk. Többféle kialakítás közül válogathatunk, UV-szűrős napszemüveg fekete színben is elérhető. Természetesen olyat is választhatunk, ami többféle árnyalatban kapható. Ez azért előnyös, mert kiválaszthatjuk azt, ami a legjobban illeszkedik a vállalkozás logójához, emblémájához.

Passzív módon is eljuthatunk új emberekhez

A legtöbb reklámajándékkal szemben az UV-szűrős szemüveg segít abban, hogy új célközönséghez is eljussunk. Ehhez két tényezőre kell odafigyelni: olyan kialakítást válasszunk, ami trendi és a hétköznapokban is hordani fogják az emberek. A másik pedig az embléma, amit nem szabad elkapkodni, alaposan tervezzük meg a grafikát. Elsőre nem tűnik nagy dolognak, hisz egy szemüvegen nem lehet túl sok mindent elhelyezni, de a tökéletes logó, figura nagyot tud dobni az egész kiegészítő megjelenésén.

Ha az ügyfelek a mindennapokban is hordani fogják, akkor a családtagjaik, barátaik és a környezetében lévők, járókelők is látni fogják, hogy kitől kapták azt a trendi napszemüveget. Mivel UV-szűrős a lencse, így egészségügyi szempontból is ajánlott, hogy viseljék.

A legegyszerűbb promóciós termékekből lehet a leghatékonyabb marketingfegyver

Az UV-szűrős szemüveg példája is jól mutatja, hogy a reklámajándékokat nem kell túlgondolni. Bőven elegendő egy olyan egyszerű termék, ami tökéletesen illeszkedik az aktuális évszakhoz, szezonhoz. Ráadásul a napszemüveget sokan az év többi részében is hordanak. Webáruházunk kínálatában minden elérhető, ami egy hatékony promóciós kampány felépítéséhez szükséges.

Sep 02, 2024 Zefi

Legutóbbi Blog bejegyzések