Mit tartalmazhatnak a céges ajándékcsomagok?

Mit tartalmazhatnak a céges ajándékcsomagok?

Egyáltalán van értelme ilyenekkel előállni? A promóciós ajándékok a mai napig nem mentek ki a divatból, ami egyáltalán nem meglepő, hisz egy nagyon hatékony marketingeszközről beszélünk, ami napjainkban is hatékonyan működik. A céges ajándékcsomagok szerepe ezért is kiemelten fontos.

Kinek adhatóak a céges ajándékcsomagok?

Vagy mi kerüljön bele? Ez két fontos kérdés, amit érdemes külön kezelni, de jó tudni, hogy a kettő összefügg. Például egy uniszex pólóing mindig tökéletes ajándék, évszaktól és helyzettől függetlenül, pláne, ha stílusosan van megtervezve. Azonban semmiképpen sem szabad elkapkodni a folyamatot és céltalanul összedobálni a csomagokat, majd azokat szétszórni minél hamarabb, aztán várni a csodát, a kívánt eredményt, mert az valószínűleg így, ezen a módon nem fog megérkezni.

Az első lépés az, hogy pontosan meghatározzuk azt a célcsoportot, akinek az ajándékot szánjuk. Munkatársaknak? Mindenkinek, vagy ezzel szeretnénk kiemelni a jól teljesítő kollégákat? Ügyfeleknek, újaknak vagy meglévőknek? Fiataloknak, hölgyeknek, férfiaknak? Esetleg üzleti partnereknek akarunk bekészíteni pár meglepetést? Már ebből a pár kérdésből is látható, hogy a céges ajándékcsomagok összeállítása korántsem egyszerű (már ha el akarjuk érni a kellő hatást).

Promóciós termékeket általában akkor szokás adni, ha a cég iránti bizalmat szeretnénk emelni, akár belsőleg (kollégák), akár külsőleg (ügyfelek, üzleti partnerek). Ezzel közvetve ugyan, de nem titkolt cél a bevétel növelése is. Ezért is fontos odafigyelni arra, hogy garantáltan elérjük a kellő hatást. Ha megvan a célcsoport, akinek az ajándékcsomagot szánjuk, akkor a következő lépés maguknak a termékeknek és kiegészítőknek a megkeresése, összeválogatása.

Hogyan válasszuk ki a céges ajándékcsomagok tartalmát?

Érdemes olvasni pár tippet, tanácsot a témában, hogy mégis milyen lehetőségek közül lehet válogatni. Elérhető termékekből nincs hiány, több mint 9.000 eszköz és kiegészítő várja azt, hogy saját megjelenéssel lássuk el. Több irányból is megközelíthetjük a kérdést. Ha a cég tevékenységét, területét és üzenetét akarjuk erősíteni, akkor válogassunk olyan termékeket, amelyek illeszkednek ebbe.

Például egy autószerviz keressen autós kiegészítőket, mint a mobiltartó, napellenző vagy más hasonló termék. Más szolgáltatók az irodaszerek, írószerek között válogathatnak, IT cégeknek ajánljuk a pendrive-okat, töltőket. Pénzügyi cégeknek pedig az esernyőt, hisz az egy biztosításhoz hasonlóan megvédi az ügyfeleket az anyagi terhektől. Ez csak pár példa az elérhető lehetőségekből és kombinációkból.

Ezenkívül egy aktuális ünnepre, kampányra is választhatunk specifikusan termékeket. Tombol a nyár, mindenki nyaral, pihen, próbál menekülni a hőség elől a víz közelébe. Miért ne kerülhetne az ajándékcsomagba pár strandos kiegészítő, labda, frizbi, matrac? Mint látható, számtalan irányba indulhatunk el, könnyen fel lehet tölteni egy ajándékcsomagot tartalommal, de ne feledkezzünk meg arról, hogy nemcsak a mennyiség, de a minőség is számít.

Csak valóban hasznos termékeket válogassunk össze

Ne kacatokat, hanem a mindennapokban használható eszközöket és kiegészítőket keressünk. Ezért is olyan sikeres a toll vagy a bögre, mert arra mindenkinek szüksége van a hétköznapokban. Figyelembe vehetjük azt is, hogy mekkora felületet biztosít az adott termék. Például egy frizbin a logón kívül még az elérhetőségek is elférnek, csak úgy, mint egy matracon. Ha nem tudod, melyiket válaszd, keress minket bizalommal.

Jul 24, 2023 Zefi

Legutóbbi Blog bejegyzések