Egy exkluzív céges ajándék bármilyen üzleti tárgyalást pozitív irányba billenthet

Egy exkluzív céges ajándék bármilyen üzleti tárgyalást pozitív irányba billenthet

A promóciós termékek jelentőségéről a marketing kapcsán gyakran elfeledkezünk. Pedig egy több évtizedes múlttal rendelkező, bizonyítottan hatásos és működő módszerről beszélünk, amelyeknél a fejlődés az elmúlt években sem állt meg, sőt igazán exkluzív céges ajándék összeállítására is van lehetőségünk.

Miért hasznos az exkluzív céges ajándék?

Ahogy a neve is jelzi, a megajándékozott fél igazán különlegesnek és fontosnak érezheti magát. A promóciós termékeknek ez az egyik elsődleges célja, hogy aki kapja, azzal azt éreztessük, hogy valóban fontos nekünk és a cég számára. Egy új partnerrel történő üzleti tárgyalás indításánál például tökéletes választás lehet egy üveg dísztárgy, amivel kifejezhetjük az első lépést a közös együttműködés irányába.

Természetesen nemcsak új üzleti lehetőségek keresésénél használhatjuk ezt a módszert, hanem a meglévőknél is. Érdemes mindig emlékeztetni arra a partnereket, beszállítókat, hogy igenis fontos részét képezik a cég életének, és nélkülük nem tudnánk elérni azt a teljesítményt, amit eddig sikerült. Ezzel növelhetjük a bizalmukat, az együttműködés élettartamát, valamint a kommunikáció is sokkal pozitívabb, közvetlenebb lesz.

Nemcsak üzleti környezetben használhatunk exkluzív céges ajándékokat, hanem a munkatársakat is megajándékozhatjuk ilyen módon. Tökéletes alkalom arra, hogy a féléves, éves értékelőkön díjazzuk a legjobban teljesítőket, de akár azt a megoldást is választhatjuk, hogy egy céges családi napon a kollégák családtagjainak is összeállítunk esztétikus csomagokat.

Egy jól összeállított csomag nagyobb hatást ér el

Például írószereket, irodai eszközöket is adhatunk, de emellet még számtalan termék és kiegészítő kerülhet a csomagba. Fontos azonban az, hogy ne céltalanul állítsuk össze ezeket a termékeket! Erre is külön tervet, stratégiát kell létrehozni, hisz a hanyagul kiválasztott csomag kevésbé (vagy egyáltalán nem) fogja elérni a kívánt hatás, sőt fennáll annak is a veszélye, hogy teljesen az ellenkezőjét fogjuk elérni.

Az első lépés az, hogy figyelembe vegyük, hogy pontosan kinek szeretnénk az ajándékot adni. Itt meg kell vizsgálni az életkort, a foglalkozást, a nemet és más rendelkezésre álló információkat. Teljesen más ajándékra van szükség, ha egy munkatársunk éves teljesítményét szeretnénk elismerni, mint amikor az egyik kolléga kisgyermekének szeretnénk kedveskedni. A legjobb megoldás az, ha többféle termékcsomagot állítunk össze, hogy egy céges családi napon vagy vállalati rendezvény alkalmával minden helyzetre fel legyünk készülve.

Ehhez azonban nemcsak a mennyiségre kell odafigyelnünk, hanem a minőségre is, mivel ezek a kisebb-nagyobb eszközök ugyanúgy a céget fogják képviselni, mint a normál termékeink, szolgáltatásaink.

Nem engedhetjük meg magunknak azt, hogy például egy átadott különleges toll már pár alkalom után megadja magát. Szerencsére ma már különböző prémiumminőségű technológiák közül is válogathatunk.

Egyedül a képzeletünk szabhat határt

A hatásos promóciós termékek megtervezése, elkészítése szakértő segítsége nélkül szinte lehetetlen feladat. Ki kell választani azokat a tárgyakat, kiegészítőket, amire a megálmodott megjelenés felkerül. Ez lehet akár a cég logója, arculata, elérhetőségei, de szezonális kampányok főszereplői is lehetnek például az exkluzív céges ajándékok. A lehetőségek száma szinte végtelen, ezért ha kérdésed van, vagy nem tudod, hogyan indulj el, keress minket bizalommal!

Jun 14, 2023 Zefi

Legutóbbi Blog bejegyzések