Ajándékok cégeknek: mit és miért válasszunk?

Ajándékok cégeknek: mit és miért válasszunk?

Az ajándékok a cégeknek rengeteg előnnyel járnak, azonban a folyamatot nem szabad elkapkodni. Egyáltalán nem mindegy az időzítés, az, hogy pontosan mi kerül a csomagba, és az sem, hogy milyen célból adjuk a promóciós terméket. Ma már rengeteg “alapanyag” közül választhatunk, de nem biztos, hogy mindegyik megfelel majd számunkra.

Ajándékok cégeknek: többféle módon választhatóak ki

Már javában tombol odakint az ősz, ami egy dolgot jelent: egyre közelebb van a karácsony. Évről évre egyre nagyobb kihívást jelent a felkészülés. Az elmúlt évek tanulságai pedig egyértelműen rámutatnak, hogy nem lehet elég hamar elkezdeni a felkészülést az ünnepi időszakra. A  karácsonyi reklámajándékok között egyszerűen megtalálhatjuk azt a terméket, amit felhasználhatunk az év végén a promóciós kampányokhoz.

A legnagyobb kihívást általában azt jelenti, hogy mit válasszunk a céges partnereknek. Természetesen itt is több száz lehetőség közül lehet választani, ami egyszerre előny és hátrány. Az ideális ajándék megtalálása függ az ajándékozás céljától, a kapcsolat minőségétől, szorosságától, illetve a költségvetéstől is. Ha több üzleti partnerünk is van, érdemes azt is mérlegelni, hogy minden cégnek ugyanazt az ajándékcsomag állítjuk össze, vagy teljesen személyre szabjuk mindegyiket.

A csomagba többféle promóciós terméket is rakhatunk. Ajándékok cégeknek lehet például hasznos, mindennapi tárgy, amit szívesen használnak a hétköznapokban. Ilyen például a toll, jegyzetfüzet, pendrive, bögre, termosz vagy telefontok. Előnyük, hogy sokkal többször lesznek szem előtt. Minden egyes telefonálás, jegyzetelés, szerződésaláírás vagy kávézás során “ott lehetünk”, emlékeztetve a használójukat arra, hogy kitől kapták az ajándékot.

A prémiumkategória is nagy népszerűségnek örvend. A kiváló minőségű borok, egyedi, logózott bőrtermékek és  a gravírozott ajándékok tartoznak ide. A fontosabb partnereknek választhatunk ilyen elegáns termékeket.

Ott vannak még a fenntarthatóságot képviselő termékek, amelyek újrahasznosított anyagból vagy például bambuszból készültek. Ezzel erősíthetjük a cég “zöld imázsát”, és a többi üzleti partnert is ösztönözhetjük erre.

Érdemes a tervezésre nagy hangsúlyt helyezni

Pláne abban az esetben, ha több üzleti partnerrel rendelkezünk, és senkit nem akarunk kihagyni az ajándékozás öröméből. Választhatunk tevékenység alapján, például egy tech cégnek valamilyen modern kütyüt. Komplett ajándékcsomagot is összeállíthatunk, benne boros készlettel, édességekkel, hasznos kiegészítőkkel, amit a cégvezetőnek adhatunk át.

Gyakori kérdés az is, hogy mikor kell átadni a csomagot. Ajándékok cégeknek akár egész évben adhatóak, de az év végi ünnepek, mint a karácsony tökéletes lehetőséget kínál. Emellett ott van még a partnerkapcsolat évfordulója, egy sikeres projekt lezárása, vagy éppen annak elindítása. A konferenciák, csapatépítők is ideális terepet adnak az ajándékozáshoz.

Több célja lehet a reklámajándéknak

A promóciós termékek nem hiába népszerűek. Elsődleges eszköz a márkaépítéshez, amivel a saját márkánkat tudjuk erősíteni. Az ajándékozásról készíthetünk felvételeket, amiket a közösségi oldalakon is közzé tehetünk. A kapcsolatépítés szempontjából is fontos, hogy hosszú, gyümölcsöző együttműködést alapozzunk meg. Pozitív benyomást kelthetünk egy partneri kapcsolat kialakításához az első tárgyalás során.  Webáruházunk kínálatában minden megtalálható a tökéletes ajándék összeállításához.

Oct 07, 2024 Zefi