A reklámtáska sosem fog kimenni a divatból

A reklámtáska sosem fog kimenni a divatból

Már mindenki találkozott azzal a jelenséggel, amikor egy szupermarketben, boltban vásárolt, és elfelejtett magával táskát vinni, vagy nem mérte fel jól a tárolókapacitási igényt. Ilyenkor nincs más választás, minthogy egy reklámtáska is kerül a megvásárolt termékek közé, amibe utána nyugodtan tudunk pakolni.

A reklámtáska, mint promóciós termék

Számtalan érv szól mellette, ráadásul már olyan modern kialakítás is elérhető, mint amilyen az Expo reklámtáska. Ahhoz, hogy megértsük miért népszerű, miért van tele minden szupermarket saját logós táskával a pénztárak környékén, először arról kell beszélni, hogy minek kell megfelelnie egy promóciós terméknek.

Bizony, a reklámtáska sem más, mint egy marketingeszköz, amivel a vásárlók elégedettségét, bizalmát lehet növelni. Persze mégis milyen különbség lehet két táska között? Miért kell minden vállalkozásnak saját? Sokan bele sem gondolnak a különbségekbe, de ha összehasonlítjuk két szupermarket reklámtáskáját, akkor bizony nagy eltéréseket lehet felfedezni.

Egyre több bolt kezdett el például odafigyelni a környezettudatos működésre. Sok helyen kaphatunk papírtáskákat, vagy éppen újrahasznosított anyagból készült tasakot. Az ügyfelek részéről is egyre nagyobb elvárás az, hogy egy vállalkozás, nagy brand odafigyeljen a környezetünkre. A zöld működés, a fenntarthatóság fontos téma, így ez is szempont lehet az ideális reklámtáska kiválasztása során.

A promóciós termékek általában olyan eszközök, amelyeket a mindennapokban tudunk hasznosítani. Bögre, toll, mappa vagy esernyő, amire mindenkinek szüksége van és sokszor fogyóeszköznek is számít. A reklámtáska is ilyen, amiből mindig jól jön egy otthonra. Marketing szempontból ráadásul elég nagy felületet biztosít a vállalkozások számára, ahol a logót, a szlogent is meg lehet jeleníteni.

Miért éri meg a vállalkozásoknak a reklámtáska?

Ma már többféle bevásárlótáska érhető el. Lehet papírból, újrahasznosított anyagból, egyszer használatos, vagy tartós, strapabíró kialakítású. Kisebb és nagyobb vállalkozásoknak is megéri beszerezni belőle néhány darabot, mivel több előnnyel is rendelkezik. Növelhető a márkaismertség azzal, hogy elhelyezzük rajta a logót. Ráadásul passzív módon juthatunk el több emberhez is, hisz, ha valaki ezzel megy vásárolni, azt mindenki látni fogja az utcán és a boltban.

Praktikus kiegészítő a reklámtáska, aminek mindenki örülni fog, ha kap belőle egyet. Költséghatékonyak, nem kell hatalmas marketingköltségekre gondolni. Pár száz forint egy darab, amivel nagy hatást érhetünk el a meglévő és potenciális ügyfelek körében. A környezettudatos működést is hirdethetjük ezáltal. Ha papírtáskába vagy újrahasznosított anyagból készült reklámtáskába helyezzük a megvásárolt termékeket, azzal máris azt üzenhetjük a vásárlók felé, hogy a vállalkozás számára fontos a fenntarthatóság.

Az ügyfelek elégedettsége is növelhető azáltal, ha minden egyes vásárláshoz adunk egy ajándék táskát.

Egyszerű eszköz, ami tele van lehetőséggel

A reklámtáska egy tipikus hétköznapi termék, amiből számtalan található a piacon. Ezért is érdemes elengedni a fantáziánkat, ha az emblémát tervezzük meg. Egy látványos szlogen, logó vagy arculat, és máris felhívjuk mindenkinek a figyelmét a táskára. Ha kérdésed van, keress minket bizalommal és segítünk a tervezésben, megvalósításban.

A hatékony marketingkampány alapja az ideális promóciós termék, amire a reklámtáska tökéletesen megfelel.

Feb 01, 2024 Zefi

Legutóbbi Blog bejegyzések